استفاده از ربات تحویل در شرکت پست

استفاده از ربات تحویل در شرکت پستی پست نت

استفاده از ربات تحویل در شرکت پستی پست نت

 

شرکت پستی PostNet در تگزاس، از نوعی ربات تحویل بسته های پستی، ساخته شده توسط شرکت Clevon استفاده خواهد کرد.

این ربات ها که طی چند هفته به صورت آزمایشی برای تحویل بسته های پستی مورد استفاده قرار گرفتند، پس از موفقیت و کسب رضایت مدیران این شرکت پستی، قرار است ازین پس زمان تحویل را برنامه ریزی کنند و از دوشنبه تا جمعه ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در خدمت مشتریان باشند.

به گفته مدیر عامل شرکت کلوون، ساندر سباستین آگور، این پروژه به منظور تحویل “مقرون به صرفه تر، ایمن تر و راحت تر” خصوصا برای مرسولات حومه شهر در نظر گرفته شده است.

آگور همچنین اشاره کرد: ربات های کلوون، نحوه حمل و نقل و تحویل مرسولات پستی را در نقاط محلی و حومه شهر کاملا تغییر می دهند و موجب راحتی بیشتر در تحویل، کاهش هزینه های پستی و مصرف انرژی و نتیجتا بهبود شرایط زیست محیطی می شود. این مشارکت، آینده تحویل بسته های پستی را در زمان حال به نمایش گذاشته است.

 

گری ال گود، مالک شرکت postnet می گوید: هدف ما، از میان برداشتن مشکلات مشتریان و ارائه تجربه ای بهتر به آنهاست. و ربات های ARC کلوون در این مسیر به ما بسیار کمک می کنند. ربات های ARC مرسولات را درب منزل مشتریان تحویل می دهند. علاوه بر این، مشتریانی که آنلاین شاپ های خانگی خود را اداره می کنند، می توانند در روزهای شلوغ کاری، به جای حضور در شرکت پست و تحویل مرسولات مشتریان شان، برای استفاده از ربات های تحویل درخواست داده و بسته ها را درب منزل خود به آن ها تحویل دهند.

ربات تحویل بسته های پستی

 

 

این دو شرکت همچنین اعلام کردند که در آینده، از ربات ها برای تحویل طیف وسیع تری از مرسولات و کالاها مانند مواد غذایی و خواربار استفاده خواهند کرد.

این پروژه گام بزرگ و مهمی در گسترش ربات های کلوون در بازار ایالات متحده است. این شرکت استونیایی در سه سال گذشته، ARCهای خود را در نقاط مختلف اروپا به بهره برداری رسانده و در سپتامبر گذشته، با افتتاح دفتر مرکزی خود در ایالات متحده در دالاس-فورث ورث متروپلکس، اعلام کرد که در آمریکای شمالی نیز خدمات خود را گسترش خواهد داد.

به گفته کلوون، تقاضای بسیار بالای مشتریان برای تحویل بسته های خود در کمتر از یک روز بدون تماس یا پیگیری های مکرر، و همچنین کمبود همیشگی نیروی کار که در سطح جهانی و به ویژه در ایالات متحده مشاهده می شود، از دلایل گسترده کردن خدمات این شرکت به این قسمت بوده است.

این شرکت تخمین زده است که با توجه به بازار جهانی، استفاده از ربات های تحویل، در شش سال آینده، پنج برابر شود و به 57 میلیارد دلار برسد.

این رشد یک چالش مهم برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک جهانی و خرده‌فروشان سنتی آجر و ملات است. این کسب‌وکارها باید روش های تحویل خود را متمایز کرده و به تکنولوژی های جدید روی بیاورند تا بتوانند در بازاری که در آن گزینه‌های تحویل بر اساس تقاضای مشتریان تنظیم می شود، به رقابت بپردازند.

در سالهای اخیر استفاده از تکنولوژی هایی همچون ربات ها، هوش مصنوعی، ماشین لرنینگ و داده ها در بسیاری از صنایع از جمله صنعت پست، توانسته است تحولات بزرگی در ارائه خدمات ایجاد کند.

 

منبع: سایت iotworldtoday

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به بالا بروید