درباره دکا پست:

برند دکا پست در سال 1402 فعالیت خود را با اخذ کلیه مجوزات و پروانه های قانونی در قالب یکی از معدود شرکتهای کاملا خصوصی به صورت رسمی آغاز کرده است. دکا پست مفتخر است که ارزشهای سازمانی خود را بر رعایت حقوق مشتریان استوار کرده است و اولین شرکت پیشگام در پذیرش انواع مرسولات فارغ از ابعاد، وزن و مکان جغرافیایی، هم به صورت داخلی هم بین المللی خدمتگزار مشتریان است.

اپلیکیشن دکا پست:

دکا پست نرم افزار تخصصی پستی را با هدف بهبود تجربه مشتریان همزمان با سهولت و سادگی توسعه داده است. مشتریان می توانند به صورت کاملا شفاف کلیه فرایندهای تحویل دهی مرسولات را به صورت لحظه ای و بر خط پایش کنند. یکی از نقاط تمایز دکا پست، همین نرم افزار تخصصی است که مشتریان می توانند «زمان تحویل انتخابی» داشته باشند به عبارت دیگر روز و زمان تحویل توسط مشتری انتخاب می شود.

0

بسته ارسال شده

0

تعداد پرسنل

0

تعداد نمایندگی برنامه ریزی شده

0

ناوگان حمل

چرا دکا پست؟

ارسال به سراسر دنیا

از هر مبدا به هر مقصدی خدمتگزار مشتریان هستیم.

زمان تحویل انتخابی

شما می توانید زمان ارسال بسته پستی را برای تاریخ انتخابی خود رزرو کنید.

اپلیکیشن دکا پست

شما می توانید سیر مرسوله را به صورت آنلاین از طریق این اپلیکیشن زیر نظر داشته باشید.

سوالات متداول شما:

ساختار اداری دکا پست در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 صبح الی 13 پاسخگوی مشتریان گرامی است، اما عملیات و فرایندهای حمل و تحویل مرسولات به صورت بی وقفه، 24 ساعته در 7 روز هفته برقرار است.

همچنین پشتیبانی آنلاین و مرکز تماس مشتریان دکا پست نیز هر روز هفته از 8 صبح تا 22 فعال و پاسخگوست.

هر مرسوله کد رهگیری دارد که به صورت کاملا شفاف و بر خط، از طریق وبسایت دکا پست این امکان برای مشتریان فراهم شده است که از زمان تحویل گیری تا تحویل دهی پایش شود.

به منظور خدمات رسانی بهتر و همراستا با خواست مشتریان، هزینه های ارسال  هم به صورت نقد و اعتباری، و هم  «پرداخت در زمان تحویل» قابل پرداخت است.

دکا پست فارغ از ابعاد و وزن و محدودیتهای جغرافیایی خدمت رسانی می کند

به بالا بروید